dinsdag 7 januari 2014

Het roer om




We zijn blij met onze prachtige Nederlandse taal. Toch geeft het Engels soms een beter woord. Zo kampte Spieringhs Beletteringen al lang met de beperking van de betekenis van ‘beletteringen’. ‘Signing' is meer omvattend en sluit prima aan bij hun werkzaamheden. Dan gaan we de naam toch gewoon veranderen? 

Signin’@spieringhs, aangenaam 
Gedreven door de veranderingen in hun productaanbod, hun werkwijzes, de markt en de verbindingen via social media richt Spieringhs zich op een radicale vernieuwing in hun communicatie. Te beginnen met de naam en huisstijl.
‘Signing’ geeft het totaal van alle zichtbare tekens, letters en merken weer om te communiceren op of om gebouwen, vervoersmiddelen en evenementen. Signin’@spieringhs is een feit. Ook omdat elk product dat hun werkplaats verlaat met trots ondertekend is door Spieringhs. En, niet op de laatste plaats, omdat ze graag in contact komen en blijven met ge├»nteresseerden, of dat nu klanten zijn, leveranciers, omwonenden of medewerkers. ‘Meld je aan bij Spieringhs’, legt Huub Spieringhs uit.

Herkenbare identiteit 
De herkenbare combinatie groen en zwart in het logo blijft, maar de huisstijl krijgt een flinke opfrisser. De nieuwe huisstijl wordt de komende maanden gefaseerd ingevoerd, zodat er geen verspilling van materialen is. Dat geldt ook voor hun eigen beletteringen. De nieuwe website www.sigin.nl gaat deze week online en is mede geschikt voor tablet en mobiel en neemt de bezoeker overal mee in de diversiteit aan projecten: bewegwijzeringen, groot formaat full-color-prints, neon-reclame, spandoeken, gevelreclame, duurzame bouwborden, gelaserde kunstobjecten, canvas prints, frees- en graveerwerk, carwraps, vlaggen en banieren, bedrijfskleding, interieurdecoraties, wagenparkbelettering etc.

Persoonlijk advies en online ontwerpen 
Intussen wordt er hard gewerkt aan tal van uitbreidingen. Op de site komt de mogelijkheid om zelf een ontwerp te maken, de mogelijkheden van 3d-printing worden onderzocht en de webshop is in de maak. Maar ook in de showroom kunnen klanten binnenkort terecht voor producten uit voorraad. Want ondanks dat veruit de meeste opdrachten maatwerk zijn, neemt de behoefte daaraan toe. Samen met het persoonlijke advies.