Naar deze en andere spraakmakende advertentiecampagnes
vrijdag 30 november 2012
De kunst van het weglaten
Naar deze en andere spraakmakende advertentiecampagnes
woensdag 21 november 2012
Monsterlijke precisie
Desso
heeft een enorme collectie tapijt en tapijttegels voor de zakelijke en
consumentenmarkt. Een collectie die steeds verandert. Kleuren worden
afgestemd op de trends en technische specificaties worden keer op keer
verbeterd. Er komen keurmerken bij, verkoopadressen en toepassingen. De stalenkaarten veranderen mee.
De opmaak voor de eerste stalenkaarten realiseerden wij in 1997 voor Esco. Esco werd Desso, en wij gaven alle stalenkaarten hun nieuwe huisstijl. Sindsdien hebben we hónderden stalenkaarten gemaakt en gewijzigd, gemiddeld meer dan 1 exemplaar per week. Krijgt het tapijt een EcoBase-rug? Wordt het Cradle-to-Cradle geproduceerd? Is de pooldichtheid verbeterd? Door de voortdurende innovatie is het noodzakelijk om de stalenkaarten steeds te vernieuwen, zodat de architect, detaillist en consument altijd de laatste nieuwe stalen in handen hebben. We weten feilloos welke correcties op welk tapijt van toepassing zijn. Met aandacht voor detail, precisie en archivering, ondersteunen we zo de kwaliteit die Desso ook voor hun tapijt nastreeft.
De opmaak voor de eerste stalenkaarten realiseerden wij in 1997 voor Esco. Esco werd Desso, en wij gaven alle stalenkaarten hun nieuwe huisstijl. Sindsdien hebben we hónderden stalenkaarten gemaakt en gewijzigd, gemiddeld meer dan 1 exemplaar per week. Krijgt het tapijt een EcoBase-rug? Wordt het Cradle-to-Cradle geproduceerd? Is de pooldichtheid verbeterd? Door de voortdurende innovatie is het noodzakelijk om de stalenkaarten steeds te vernieuwen, zodat de architect, detaillist en consument altijd de laatste nieuwe stalen in handen hebben. We weten feilloos welke correcties op welk tapijt van toepassing zijn. Met aandacht voor detail, precisie en archivering, ondersteunen we zo de kwaliteit die Desso ook voor hun tapijt nastreeft.
dinsdag 20 november 2012
Beperkt houdbare mooimakers
Verse ingrediënten zijn de basis van de mooiste en lekkerste gerechten, zegt smaakmaker Henri. Alle seizoenspecialiteiten onder de naam Ultravers zijn bereid met dagverse ingrediënten. Zonder conserveringsmiddelen, kunstmatige kleur-, geur- of smaakstoffen en zonder andere mooimakers. Of het moet zijn dat ze met mooimakers onze illustraties bedoelen.
Die worden in dit geval door ons met de grootste zorg bereid zonder digitale kleurstoffen, pixels en megabytes. Om de kwaliteit van Henri extra te onderstrepen, kozen we immers voor een ambachtelijke illustratietechniek. Met milieuvriendelijk FSC-papier en pastelkrijt als natuurlijke ingrediënten. Fixeren doen we niet, dus - net als de ultraverse gerechten - zijn deze illustraties ook beperkt houdbaar. Maar extra lekker!
maandag 19 november 2012
Polygon heroes
Fan van Batman, Spock of Superman? Of bijvoorbeeld de Hulk of het vrijheidsbeeld? De Nieuw-Zeelander James Reid maakte tientallen afbeeldingen van onze helden op basis van polygonen. Ondanks de vereenvoudiging zijn ze door hun sterke identiteit stuk voor stuk prima herkenbaar. Ze zijn naast poster of kaart ook verkrijgbaar als iPhone-case, t-shirt, hoodie en tas, dus je kunt helemaal de held uithangen.
vrijdag 16 november 2012
Carrièreladder
Onderdeel van de advertentiecampagne voor Nummereen Kinderopvang. Ons concept: Bij Nummereen Kinderopvang kennen ze het belang van een loopbaan. Doordat zij de carrière van het kind in de gaten houden, hebben ouders ruimte voor hun eigen carrière.
woensdag 14 november 2012
vrijdag 9 november 2012
Abonneren op:
Posts (Atom)