woensdag 21 november 2012

Monsterlijke precisie


Desso heeft een enorme collectie tapijt en tapijttegels voor de zakelijke en consumentenmarkt. Een collectie die steeds verandert. Kleuren worden afgestemd op de trends en technische specificaties worden keer op keer verbeterd. Er komen keurmerken bij, verkoopadressen en toepassingen. De stalenkaarten veranderen mee.

De opmaak voor de eerste stalenkaarten realiseerden wij in 1997 voor Esco. Esco werd Desso, en wij gaven alle stalenkaarten hun nieuwe huisstijl. Sindsdien hebben we hónderden stalenkaarten gemaakt en gewijzigd, gemiddeld meer dan 1 exemplaar per week. Krijgt het tapijt een EcoBase-rug? Wordt het Cradle-to-Cradle geproduceerd? Is de pooldichtheid verbeterd? Door de voortdurende innovatie is het noodzakelijk om de stalenkaarten steeds te vernieuwen, zodat de architect, detaillist en consument altijd de laatste nieuwe stalen in handen hebben. We weten feilloos welke correcties op welk tapijt van toepassing zijn. Met aandacht voor detail, precisie en archivering, ondersteunen we zo de kwaliteit die Desso ook voor hun tapijt nastreeft.