dinsdag 16 november 2010

[tover]kracht


Moeten wij communicatiemakers de consument betoveren? Of moeten wij de betovering - het resultaat van het mediabombardement - juist doorbreken. Waar vroeger magiërs, druïden en medicijnmannen de geesten stuurden en de grenzen van tijd en afstand slechtten met varkenpootjes in spinnensoep, hebben we nu communicatiespecialisten. Zij vullen nu de ether met spreuken, wensen, vloeken en betoveringen. Boodschappen die op vaak toverachtige wijze belanden op de flatscreen, het mobieltje of de computer. De muis en de afstandsbediening als toverstaf, het internet als spreukenboek.

2d-magazine Kracht
De volgende editie van ons 2d-magazine Kracht wordt daarom een e-magazine. Met één muisklik vindt u de magie van communicatie en vormgeving. Dat we het nummer volledig wijden aan toverkracht zal u niet verbazen.

Wilt u er zeker van zijn dat deze editie u bereikt? Laat het ons weten en wij sturen u een exemplaar. U kunt ook terug in de tijd voor een blik in de voorgaande editie.