2014 was een druk, spannend en inspirerend jaar voor Casade. Een jaar in het teken van samenwerking, groei, aandacht en succes. Met die aanknopingspunten creƫerden wij een b(l)oeiende direct-mailing op groeipapier met vergeet-me-nietjes. Als blijvende herinnering aan een onvergetelijk jaar. De gedetailleerde terugblik kunnen de ontvangers in het online jaarverslag vinden.
Kernwaarden
Groeipapier bevat zaadjes, in dit geval van toepasselijke vergeet-me-nietjes, en is prima te bedrukken.
En dat vinden wij uitstekend passen bij de kernwaarden van Casade:
• Betrokken (geworteld)
• Duurzaam (realistisch)
• Verbonden (luisteren en reageren)
• Vertrouwen (in onszelf en onze huurder)
• Resultaatgericht (actief)
Leg het groeipapier of aarde en bedek het met aarde. Met een beetje aandacht en af en toe wat water heb je snel een prachtig resultaat!