Marco googlede naar een reclamebureau en vond ons. Voor een nieuwe folder en een nieuwe website voor zijn specialistische metaalbewerkingsbedrijf. Want beide communicatiemiddelen vertellen niet meer het verhaal van nu. ‘Maar ik wil geen nieuw logo’, aldus Marco. Nou, dat zullen we nog wel eens zien.
Voor alles behalve de bouw
RVS, aluminium en staal; Marco Metaal verwerkt het op allerlei manieren en voor allerlei toepassingen. Van speeltoestellen en traphekken tot complete conserveringswagens voor brugonderhoud. 'En natuurlijk ook staalconstructies voor de bouw', voegden wij toe. Het logo liet immers prominent de veelgebruikte H-balk zien. 'Nou nee, eigenlijk niet', reageerde Marco.
Aangezien een logo zegt waar je voor staat, was hij er direct van overtuigd dat een nieuw logo een betere basis is voor zijn communicatiemiddelen.
IJzersterk en nauwkeurig
De nieuwe huisstijl wordt sterker door het zwart een hoofdrol te geven. Marco Metaal bekijkt elk project - klein en groot - vanuit een nieuwe invalshoek. Het logo geeft de creativiteit in oplossingen weer en de precisie waarmee opdrachten uitgevoerd worden.
Een deel van de communicatie-uitingen van Marco Metaal dragen inmiddels de nieuwe huisstijl.
De komende tijd werken we onder andere aan de invulling van de nieuwe website. Het ontwerp is er al!