woensdag 20 januari 2016

Rolande loopt voorop


Suzanne en 2d studio in vorm kenden elkaar al van een eerdere aangename samenwerking, bij een andere opdrachtgever. Eeuwen geleden. '2d kan ons bij Rolande ook vast helpen met een toekomstgerichte promotie’, bedacht Suzanne. En jawel: na eerst een spoedklus afgerond te hebben, gingen we er eens goed voor zitten. Rolande introduceert het rijden op vloeibaar aardgas (LNG) en vloeibaar Biogas (LBG) in het Nederlandse en Europese wegtransport. Ambitieus? Ja, maar vloeibaar aardgas is dan ook het enige duurzame en economische alternatief in zwaar transport voor diesel. Hier lees je er alles over. Wij realiseerden in sneltreinvaart een nieuw logo en vertaalden de kern van de boodschap naar één krachtig beeld. Op de toekomst gericht. Stap voor stap rollen we nu de nieuwe visuele identiteit uit over allerlei media. Rolande loopt voorop en dat mag nu ook gezien worden!

Eigenwijze weekendliefde






Deseo vervaardigt de allerlekkerste dingen van chocolade. Oké. Wij zijn om. Maar wanneer je dan als chocolaterie voortaan ook speciaal brood en banket bakt, tijdelijk moeilijk bereikbaar bent én eigenwijze openingstijden hanteert, heb je wel wat uit te leggen. Overzichtelijke boodschap We zorgden voor een make-over van de huisstijl. Met opvallend kleurgebruik en rijke afbeeldingen. Met een helder onderschrift 'chocolaterie | patisserie | boulangerie' en overduidelijke openingstijden die benadrukt worden door de titel 'lekker weekend'. Minimale informatie, maximaal resultaat. Het stoepbord houdt de zichtbaarheid van Deseo op peil, ondanks de tijdelijke wegomlegging. De kracht van herhaling De sterke basis kan toegepast worden waar nodig: als poster of facebook-bericht, als flyer of autobelettering, als verpakking of visitekaartje. Lekker weekend! Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.

dinsdag 19 januari 2016

7200 koppen koffie?




Als je bedrijf een indrukwekkende historie heeft van maar liefst 60 jaar, wordt het tijd de geschiedenis op te tekenen. Samen met Corné Doevendans (de derde generatie bij Doevendans Landbouwmechanisatie!) verzamelden we de meest bijzondere verhalen, opmerkelijke feiten en herkenbare foto's. Er sloop één foutje in het eindresultaat. 'In werkelijkheid wordt er jaarlijks nóg meer koffie gezet dan vermeldt', reageert de koffieleverancier na ontvangst van het boekwerk. Maar ja, die weet natuurlijk niet dat niet alles opgedronken wordt...