maandag 12 oktober 2015

Doe het lekker zelf




























































Doe het lekker zelf!
Soms wil je gewoon even zelf aan de slag met je e-mailing, prijslijst, Powerpointpresentatie of Facebookpost. Dan is het soms fijn om je creatie te toetsen aan communicatiekracht of technische eisen. Of heb je net die ene tip nodig om je foto te bewerken of je tekst te verfijnen? Wat je vraag ook is, wij helpen je graag!

Meer weten?
Bel 0416 674 624 of mail naar Hans of Ank om je voorkeur kenbaar te maken.
We regelen het voor je.

zondag 11 oktober 2015

Coproductie voor clupbus








Als je kinderen gaat vervoeren voor buitenschoolse opvang vraag je hen natuurlijk zelf hoe de bussen eruit moeten zien. Nummereen Kinderopvang schreef een wedstrijd uit onder de Cluppers, de kinderen van de bso. Wij gingen met de beste creatieve inzendingen aan de slag.

Wat waren er leuke inzendingen voor de busbelettering! We combineerden alle mooie tekeningen van de Cluppers tot dit ontwerp. Omdat de Cluppers van locatie Franciscusschool in Bladel ons inspireerden te werken met een patchwork-idee, mogen zij gaan kijken op het moment dat de laatste carwrap bij Signin’ @spieringhs gerealiseerd wordt. Extra handig: de labels op de carwrap maken het mogelijk de belettering op speciale momenten eenvoudig aan te passen.

zaterdag 10 oktober 2015

Toon je ware gezicht





Onlangs opende de Koningsschool zijn tweede locatie en laat zijn ware gezicht in volle glorie zien: fris, modern, speels en natuurlijk met een flinke dot oranje. De school biedt goed en modern onderwijs en verdient een bijpassende huisstijl.

vrijdag 9 oktober 2015

Gas geven, winst nemen!





De toekomst van duurzaam en economisch wegtransport ziet er rooskleurig uit. Of eigenlijk graskleurig. Rolande LNG bestormt de markt met vloeibaar aardgas (LNG) en vloeibaar biogas (LBG). ‘Helpen jullie ons gas geven in de communicatie?’, vroeg Rolande. Graag!

Rendabele kennismaking tijdens Ecomobiel 
LNG en LBG van Rolande is schoon, stil en veilig. Met alle voordelen voor de totale kilometerprijs. Samen met de vrachtwagens, de techniek en de noodzakelijke kennis heeft Rolande alle troeven in handen om transporteurs verder te helpen. Op de stand tijdens de Ecomobiel in Den Bosch introduceert Rolande haar producten en diensten onder een breed publiek. Maar hoe? Met een opvallende standwand maken we in één klap duidelijk wat de belangrijkste voordelen zijn. Geïnteresseerden krijgen de zig-zag-folder op tankpasformaat mee. Een rendabele kennismaking!

donderdag 8 oktober 2015

Boodschappen in de kantine

Beerens Catering en Partyservice bezorgt elke dag bij bedrijven hun boodschappen. Het is snel en makkelijk, het spaart kostbare tijd van medewerkers, en je kunt verantwoorde keuzes maken voor goede en gezonde producten. Maar eerst zorgen wij dat déze boodschap bezorgd wordt.

zaterdag 3 oktober 2015

Slim adverteren

Advertentieplaatsing in bladen over kinderopvang. Doelgroep: alle medewerkers van kinderopvangorganisaties. De advertentie spreekt de doelgroep persoonlijk aan, aangevuld met een beeld dat zich onderscheid van de vaak afgebeelde kinderen in de betreffende bladen.
Advertentieplaatsing in managementbladen. Doelgroep: directie en management. 
De advertentie spreekt de doelgroep aan door aandacht te vragen voor kwaliteit, tijdsbesparing en efficiëntie. Het kind zorgt voor opvallend onderscheid tussen alle zakelijke afbeeldingen.


Wanneer je adverteert, wil je je natuurlijk precies op de doelgroep richten. Soms is het daarom nodig dat je advertentievarianten maakt, met voor elke doelgroep een aansprekend beeld en een passende tekst. Zoals bij Kiwik. Kiwik is een digitaal, intern communicatieplatform waar je met medewerkers, leidinggevenden en directie informatie kunt halen én brengen. En die hebben ieder hun eigen wensen en belangen.

vrijdag 2 oktober 2015

Ruimtelijk denken




Interieurarchitecte Odette Ex stelde met Desso een speciale tapijtcollectie voor de hotel- en kantoorbranche samen. ‘Ik ben vooral een ruimtelijk denker’, stelt Odette. Gelukkig geldt dat ook voor ons, want de uitvouwende stalenkaart met 5 kleurthema’s, 125 dessins en 40 pagina’s met combinatiemogelijkheden kun je wel een huzarenstukje noemen. Dit jaar nog wordt de collectie op de markt gebracht.

donderdag 1 oktober 2015

Toegevoegde waarde


https://readymag.com/102456

https://readymag.com/65503

Gebaseerd op de toegevoegde waarde van iedere medewerker adviseert en helpt Bureau Baarda bedrijven met rechtvaardig belonen. Voor de unieke instrumenten ‘Baarda Performance Indicator’ en de training ‘Model Baarda’ realiseerden we online magazines.