woensdag 15 juli 2015

Een b(l)oeiend verhaal om niet te vergeten


Casade ziet het groeien
2014 was een druk, spannend en inspirerend jaar voor Casade. Een jaar in het teken van samenwerking, groei, aandacht en succes. Met die aanknopingspunten creƫerden wij een b(l)oeiende direct-mailing op groeipapier met vergeet-me-nietjes. Als blijvende herinnering aan een onvergetelijk jaar. De gedetailleerde terugblik kunnen de ontvangers in het online jaarverslag vinden.

Kernwaarden
Groeipapier bevat zaadjes, in dit geval van toepasselijke vergeet-me-nietjes, en is prima te bedrukken.
En dat vinden wij uitstekend passen bij de kernwaarden van Casade:
• Betrokken (geworteld)
• Duurzaam (realistisch)
• Verbonden (luisteren en reageren)
• Vertrouwen (in onszelf en onze huurder)
• Resultaatgericht (actief)

Leg het groeipapier of aarde en bedek het met aarde. Met een beetje aandacht en af en toe wat water heb je snel een prachtig resultaat!