dinsdag 18 november 2014

Sterke aanvulling voor Woonkenners


Vanwege groei en marktontwikkelingen heeft Wout de Bie zijn makelaarskantoor Woonkenners.nl uitgebreid met compagnon Pieter-Jan van de Loo. Een goede zet, zo blijkt. Ze hebben dan ook veel overeenkomsten. Ze zijn beiden al jarenlang Register Makelaar & Taxateur, ze wonen beiden in de regio De Langstraat en ze gaan beiden gedreven op zoek naar de juiste woning en het beste bedrijfspand. Met plezier. Wout: ‘Maar juist onze opmerkelijke verschillen versterken elkaar en zijn pluspunten voor woningzoekenden en woningverkopers.‘

Mogen we kennismaken? 
Een kennismaking was voor ons niet nodig. 2d en Wout waren geen vreemden van elkaar. En ook Pieter-jan had in het verleden contact met ons gehad. De verschillen tussen beiden trokken dan ook meteen onze aandacht. We besloten precies dát gegeven te gebruiken in de communicatie rondom hun nieuwe samenwerking. Maar dan wel met de neuzen dezelfde kant op en met hetzelfde doel: persoonlijk kennismaken met ieder die een huis verkopen wil of zoekt.

maandag 17 november 2014

Volle bak voor Autopunt van Herpen





Autopunt van Herpen stelt voor Golfclub Rosmalen een autootje beschikbaar die alle geslagen ballen verzamelt. Communicatiemedewerker Sabine de Kort: ‘Kunnen jullie daar snel een leuke belettering voor bedenken, zodat-ie lekker opvalt op the green?’ Ja hoor, dat kunnen we wel.

Rondom in de belangstelling
Zelfklevende folie waardoor je wel van binnen naar buiten kunt kijken, maar niet andersom. Die eigenschap inspireerde ons om alle ramen volledig te voorzien van een full color print met duizenden golfballen. Zelfs de voorruit moest er aan geloven. En Bruno? Die rijdt met zijn neus voor golfballen gezellig mee.

donderdag 13 november 2014

Zo speel je Balletje-balletje...

Zomaar voor de lol. Omdat we dit toch wel erg leuk vinden passen bij ons blogbericht over de soepbekers van Henri.

woensdag 12 november 2014

Balletje-balletje?

Verwennerij voor beursbezoekers 
Voor beursbezoekers is het soms zwaar afzien. Behalve wanneer je vermaakt wordt met goocheltrucks óf wanneer je bij een stand komt van Henri. Henri maakt een royaal assortiment koelverse maaltijden, sauzen en soepen. En dat mag je natuurlijk proeven.

Het oog wil ook wat 
In de stand van Henri wordt elke bezoeker minstens getrakteerd op een smakelijk vers soepje. Al dan niet met balletjes. In lijn met de nieuwe huisstijlelementen maakten we daarvoor een passende soepbeker. Eten moet je goed smaken en je goed doen.

En eten moet goed ogen! We namen daarom de complete verpakkingslijn van Henri onder handen. De ontwerpen zijn klaar en aan de productie wordt momenteel hard gewerkt. Later meer…