donderdag 29 mei 2014

Nieuwe huisstijl voor ShoeRama

Na tientallen jaren sloot de identiteit niet meer aan bij de kwaliteit en de breedte van het assortiment van Shoerama. Het winkelinterieur onderging al een flinke metamorfose en nu is het de hoogste tijd voor het logo.

Schoenen + sport

Met de vernieuwde winkelinterieurs haken de winkels van ShoeRama in op de wensen van hun klanten. Meer dan 100 bekende, stijlvolle en moderne merken vind je in de schappen. Overzichtelijk, aansprekend. Voor elke leeftijd. Laagdrempelig en gastvrij. Een uitstraling die ook terug te vinden moet zijn in het logo. Met een toegankelijk eigen letterbeeld en verrassend kleurgebruik bereikten we het gewenste frisse resultaat. Het onderschrift maakten we korter en krachtiger, met de + in de hoofdrol.

+ veel meer
We legden de nadruk op ‘én’ bij ShoeRama schoenen + sport met een kleurig +-teken. Want ShoeRama is veel meer dan een klantvriendelijke schoenwinkel voor het hele gezin. Je vindt er tassen, riemen en portemonnees. Sokken, sportartikelen, -schoenen en -kleding. Maar er is ook een podotherapeute, een oplaadstation voor fietsen met aandrijving, een gezellige zithoek, smakelijke koffie en speelruimte voor de kinderen. Er is …. altijd wat nieuws! Oh ja: als je liever online winkelt, kan dat ook!

dinsdag 27 mei 2014

Zo simpel!




Het is net als bij de bordjes 'a.u.b. niet aanraken' in een porseleinwinkel; juist dan wil je niets liever dan dát. Effectieve communicatie kan zo simpel zijn.

vrijdag 16 mei 2014

Waarheid of leugen?






































Dit is wat je zegt. En dit is wat je bedoeld. De posterserie 'Truth and Lies' van Justin Barber laat alledaagse dingen zien die we zelf zeggen of horen van anderen. Met de waarheid die er soms stiekem onder schuil gaat. Wat zeg jij?

dinsdag 6 mei 2014

Live.




Soms zeggen woorden meer dan één beeld. Sterke advertentiecampagne 'Buckle up. Live.'