woensdag 27 november 2013
Werk in uitvoering
Buitenschilderwerk, vervanging van bitumen dakafwerking, werkzaamheden aan kopgevels, en aanpassing van de bestrating van brandgangen zijn enkele werkzaamheden die Casade planmatig uitvoert. Met een speciale uitgave van het periodiek CasaDivers worden huurders op de hoogte gebracht over onderhoud en duurzaamheid. Voor de bijbehorende illustraties stroopten we zelf onze mouwen op en gingen met diverse gereedschappen en materialen aan de slag.
dinsdag 12 november 2013
Een eerlijk verhaal
Goed eten begint met een goede voorbereiding
Aan tafel. Voor een goed gesprek over de communicatiemiddelen van het altijd innoverende Henri. Aanleiding waren de uitbreiding van het smakelijke assortiment maaltijden, sauzen en soepen én de vernieuwde proefruimte. Alles mag net even frisser, sfeervoller, inspirerender. De beste gerechten vragen om verse, natuurlijke ingrediënten en een even ambachtelijke als liefdevolle bereiding, en dat mag gezien en verteld worden.
Eenheid door verscheidenheid
We kozen voor persoonlijke typografie en heldere beelden met oog voor detail. De sfeerimpressies geven de gerechten de hoofdrol die ze verdienen. Het bourgondische rood maakte plaats voor een fris kleurpalet dat moeiteloos aansluit bij de wereldgerechten. We struinden door textiel- en papierstalen om de recepten visueel te ondersteunen. Als het even kan, laat Henri met tips, verhalen en filmpjes je kennismaken met de wereld achter hun gebruikte ingrediënten. Storytelling! Met dit totaal aan huisstijlelementen kunnen we jarenlang makkelijk en effectief aan blijven sluiten bij de foodtrends en de nieuwe producten van Henri!
Eenheid door verscheidenheid
Labels:
• portfolio,
BtoB,
huisstijl,
identiteit,
kernwaarden,
online media,
storytelling,
webdesign
maandag 11 november 2013
Alsof het gedrukt staat
Wordt drukwerk minder ingezet bij communicatie? Jazeker. Het beeldscherm heeft papier ruimschoots verdrongen als belangrijkste bron van informatie. Toch is en blijft drukwerk bij uitstek geschikt om informatie over te brengen. Uit onderzoek blijkt steeds dat overdracht van uitgebreide informatie effectiever gebeurt via papier. Dus als u een ingewikkeld verhaal wilt vertellen, is papier nog steeds de beste keuze.
Maar ook als je bijvoorbeeld de doelgroep niet persoonlijk kunt bereiken, omdat je simpelweg (nog) niet weet wie er toe behoort. Zoals in de huisartsenwachtkamer. Of als ondersteuning bij een verkoopgesprek, zodat je potentiële klant een herinnering in handen heeft.
Bovendien: hoe vaak krijg je nog een folder of brochure in de bus? Precies. Drukwerk is een mooie manier om je kwalitatief te onderscheiden. Voor bedrijven die kwaliteit en betrouwbaarheid willen uitstralen, kan perfect verzorgd drukwerk zomaar eens de juiste keuze zijn.
Afb. Drieluik voor Fonotoon, douane-expediteur in Tilburg, op basis van de bestaande huisstijl.
Afb. Drieluik voor Fonotoon, douane-expediteur in Tilburg, op basis van de bestaande huisstijl.
vrijdag 8 november 2013
Goed nieuws voor oogspecialisten
Alcon is wereldwijd marktleider in oogzorg met producten voor consumenten en professionals. Alcon informeert opticiens en oogartsen periodiek met het oogheelkundig magazine Eyespy.
donderdag 7 november 2013
Goed nieuws voor de (thuis)kok
Sneak preview! Smaakmakers voor de (thuis)kok. Met het pittige, gloednieuwe magazine PEPER gaat IT&M, importeur van hoogwaardige keukenapparatuur, detaillist en consument inspireren. Binnenkort verkrijgbaar bij de betere kookwinkels.
De volledige bladereditie vind je na uitgave ook op dit blog.
maandag 4 november 2013
Weg van social media
Hyves is geschiedenis, Facebook, LinkedIn, Twitter en Instagram zijn het gesprek van de dag, en de kracht van Pinterest neemt fors toe. Hoe zorg je als organisatie dat je je hoofd ook online boven water houdt? Hoe bind en verbind je klanten? Hoe ga je om met kritieken? We stellen de doelen vast, maken het communicatieplan, richten de social media in, geven instructies, helpen, monitoren en verbeteren.
Deze opdrachtgevers zijn sinds kort actief op social media. Volg je mee?
zaterdag 2 november 2013
Goed nieuws voor ouders en kinderen
Magazine DAG! van nummereen kinderopvang is een succes. De vijfde editie is inmiddels weer verspreid. Met interviews, tips, fotoverslagen, rekenvoorbeelden, knutselideeën, feiten en fabels. Veel leesplezier!
Abonneren op:
Posts (Atom)