maandag 28 februari 2011
vrijdag 25 februari 2011
Bavaria Oeteldress
Over een week is het zover: carnaval barst los in onze omgeving. In Oeteldonk (Den Bosch) bracht Bavaria de Oeteldress (in Oeteldonkse carnavalskleuren) op de markt. Voor de carnavalsprijs van € 11,11. En heel snel waren de 1500 Bavaria jurkjes uitverkocht.
dinsdag 22 februari 2011
Spontaan compliment
Adformatie meldt spontaan in de uitgave van 17 februari 2011:
'2d studio in vorm in Kaatsheuvel heeft een site die de naam van het reclamebureau eer aan doet. Ze hebben bovendien een weblog als een Starbucks: je wilt er vaker heen.'Laten wij nu net fan zijn van Starbucks.
Iedereen van Adformatie is bij ons van harte welkom. En ieder ander ook.
10 jaar later
Amper 10 jaar later, maar de verschillen zijn enorm. Voor de liefhebbers: we hebben nog enkele iMac's in de kast staan. Voor ons 'zware' werk zijn ze niet voldoende uitgerust, maar ze werken nog steeds én zijn nog steeds mooi om naar te kijken.
Bron
maandag 21 februari 2011
vrijdag 18 februari 2011
Bubbel in de envelop
De envelop van een direct mail verhoogt de attentiewaarde. Zeker als iets toegevoegd wordt dat zorgt voor de zogenaamde bobbel. Of bubbel in het geval van de mailing die we maakten om opticiens attent te maken op een van de nieuwe producten van Alcon. Het goudvisje lijkt zomaar uit de kom gesprongen. Onze contactpersoon Karin van Alcon liet ons weten: 'Ik wil jullie hele team bedanken voor jullie inzet de afgelopen tijd. Jullie hebben waargemaakt wat ik van jullie had verwacht.'
woensdag 16 februari 2011
Verliezen doe je zo
Of het nu gaat om het verliezen van klanten, papieren, haren, data, tijd, geld of een rechtszaak; als ondernemer verliest u niet graag. Silver Advocaten vertelt u aan de hand van praktijkvoorbeelden op hun interactieve thema-avond hoe u rechtszaken kunt voorkomen. Wij maakten de uitnodiging, zij zorgden voor de postzegels, die hun relaties zeker zullen herkennen van eerdere communicatie.
maandag 14 februari 2011
donderdag 10 februari 2011
Kleurrijk voedsel
We zijn vergeten (of hebben niet geweten) hoe groente en fruit er werkelijk uit kan zien zonder de normen waarmee ze gekweekt worden om in het supermarktschap te belanden. Het Mutato-Archive is een collectie van afwijkende vormen, kleuren en structuren van groente en fruit. De kleurrijke poster van de collectie is hier te verkrijgen.
dinsdag 8 februari 2011
Wederzijdse inspiratie
Groothandel Ikkemikke en 2d weten elkaar al jaren te inspireren. Wij inspieren ikkemikke met ons ontwerpwerk voor haar promotie, zij ons weer met hun steeds verrassende assortiment boeken, kaarten, kalenders, inpakpapier, notitieboekjes, agenda's, canvas doeken en tassen. Zoals deze collectie Papaya. Kleurig, decoratief en een tikje spiritueel. De prints hebben namen als Daydream, China Sky, Trick or Treat en Miss me.
maandag 7 februari 2011
vrijdag 4 februari 2011
Geschiedenis van het internet
History of the internet: een animatie die de ontwikkelingen van time-sharing tot file-sharing, van arpanet (eerste computernetwerk) tot internet in beeld brengt.
woensdag 2 februari 2011
Forever&Ever
Al eerder schreven we op ons blog over het winnen van de pitch voor de Forever&Ever® hortensia's. Zie hierboven een van de resultaten van de marketingcampagne: een b(l)oeidende verkoopbrochure!
De reactie van Inge Vervoort, business marketeer van Forever&Ever®: "Wat een verrassing toen ik vandaag op kantoor de dozen met de nieuwe brochure opende. Complimenten aan jullie! Hij is super mooi geworden; heel helder, duidelijk en vrolijk."
Abonneren op:
Posts (Atom)