dinsdag 6 december 2011

Wat een Sint!


Beste Sint,

Onverwachts 2 Pieten, dat vonden wij leuk,
Een koek voor de Sint? We lachten ons een deuk!
Als Sint had ik zelf toch wel geweten,
Wat ik uitdeel om op te eten!

Ze keken me niet-begrijpend aan,
Maar zagen toen pas mijn staf en mijter staan!
Ze verstijfden, en stonden in hun gevoel een eeuw
Midden in het hol van de leeuw!

Gelukkig waren zij snel weer bekwaam
En gaven me alsnog jullie kadootje aan.
En we hoeven er verder niet over te lu…
We hebben met z’n allen lekker zitten smullen!

Een lekker gebaar, een leuke geste
2d studio in vorm: nog immer de beste!!

Namens Sinterklaas (en/of HoofdPiet)
Peter van Zanten

We hebben heel veel leuke reacties mogen ontvangen op onze Sinterklaasactie, maar er gaat natuurlijk niets boven de persoonlijke rijm van Sint zelf!