![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgbySw6vJCJ7Uj51C3G_LwHey-JOytWz5-yINf2MXs1_WvHW11YgjKqo26fKGBZxN85GEOGZeKZY5FMn043FUsLrz9STyVwFUYz1_5hfvlNB0nMTOMIdnegarbHx39-5fAdct37_1wp5Zs/s400/Schermafbeelding+2011-05-16+om+16.32.41.png)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiTBNtbEaTwIGTxmiQE4e5mmvNbU3IeRbZDXQ815yeZlxuN_NNJ4VapXQjIsZ5qveE4xHaz_i0TSB1liUi9E2VUI_1mHvMdgzil9UR_SFsBnlIj_nQE-wEn2oyt0RcHfJrPJJVHAjcX2Vk/s400/Schermafbeelding+2011-05-16+om+16.32.25.png)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgxhPVyRCf5SbLvFQqOeeEqNMqZx9fH8oQkwSrMGBnVCCu801OmHxtItweTFzfzHwjwKEKZ2q_qLgTmo_-otqiciYVKu8n7RUJbkk8leTcFHyqC7PqVzUYpObHbQQxwSnpjoENJzu96cM0/s400/11_0973601004200000_pro_flt_frt_01_1108_1528_104059.jpg)
De Bijenkorf staat momenteel in het teken van
typografie en
CMYK. Geen wonder dat deze campagne ons aanspreekt. De Bijenkorf lanceerde de Special Editions, een gelimiteerde collectie en een
Social Media game rondom dit thema. Bij het spel leidt een online speurtocht tot een productadvertentie.