![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjvWQZwzOY8sY2zD3W987_aekBKI0b9E5dQjcwcAgntVc17NJ6_i1Ot_4Q2knop8QoHl6Q4vWTB_dH73BBGOrgkENDHu6cD-2YYPcp6i0Wrg7sMkb5A1Yz3R08J9KF6Kyb6CJhmdwcLNac/s400/eclipse2009.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhldxxdtqWD9eX0tyciVuPLxmFtrIa5S1Eu5b40LMoaj4dKPcGuMYO-RncFM45OpK5xQPW3VHceh06b2rD7nfn_jTsXD73sLtFNrtr-LgEGx1oOyf9eZvqJAUAET8e6t-G8oxplXQ7gw9Y/s400/eclipse2011.jpg)
Dat verspreid over de wereld - onafhankelijk van elkaar - op het zelfde moment hetzelfde idee ontstaat, is bekend. Als de uitwerking dan ook nog nagenoeg hetzelfde is, geeft dat echter te denken. Met dank aan Joris voor de tip!
Boven:
“For special occasions” voor Michael Hill Jewelry – 2009
Door het bureau McCann Sydney (Australia)
Onder:
“Eclipse collection by Urzúa Jewelry” voor Felipe Urzúa Jewelry – 2011
Door het bureau Inbrax (Chile)
Bron: Joe la Pompe