woensdag 16 juni 2010
BASF beloont haar relaties
Wij kenden BASF vooral van de cassettebandjes, maar dat veranderde snel toen Marja van der Linden bij 2d aanklopte. Marja is bij BASF mede verantwoordelijk voor marketing en evenementen en beloont klanten regelmatig met een exclusieve klantendag.
BASF, de wereldwijde nummer 1 in de chemie, is met ruim 95.000 medewerkers in meer dan 170 landen actief. Duizenden chemische grondstoffen en halffabrikaten vinden hun weg naar consument en industrie.
Glasurit en Ratio Partners
Het BASF-onderdeel Glasurit is een van de grootste fabrikanten van autoreparatielakken ter wereld. Een marktpositie die in ruim 100 jaar opgebouwd is door de wensen van autoschadeherstelbedrijven, carrosseriebouwers en autofabrikanten centraal te stellen bij de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten. Glasurit biedt schadeherstelbedrijven bovendien een lidmaatschap als Ratio Partner, een samenwerkingsverband dat de marktpositie en het rendement verbetert. Met het inzetten van individueel advies door management consultants, een servicedesk, groepsactiviteiten, en een exclusief aanbod van diensten kunnen Ratio Partners optimaal inspelen op de ontwikkelingen in hun branche.
Schade in de keuken!
Deze Ratio Partners werden medio april getrakteerd op een feestelijke, informatieve en kleurrijke dag. De vertrouwde werkplaats van het schadeherstelbedrijf maakte even plaats voor een avontuurlijke keuken. Daar werd gewikt en gewogen met kleurrijke ingrediënten voor een perfect geheel. Smakelijke informatie, voedzaam entertainment, culinaire topsprekers, leuke samenwerkingen en erg goed eten maakten de dag compleet. Met de titel ‘Schade in de keuken!’ zorgde 2d voor een spraakmakende teaser in de vorm van een ovenwant. Stoer en aansprekend. Passend maar anders. Zo konden de Ratio Partners de dag tijdig in hun agenda blokkeren. Wat later volgde de officiële uitnodiging die we helemaal in stijl presenteerden. De eerste inschrijvingen voor de spectaculaire relatiedag stroomden snel binnen. Marja van der Linden: ‘Bedankt voor het verzorgen van de uitnodigingen, ze zien er héél leuk uit en we hebben leuke reacties mogen ontvangen!’ Ook voor andere zaken die die dag op de agenda stonden, verzorgden we het concept en de vormgeving. Om de verrassing aan Ratio Partners niet te verklappen, laten we de resultaten nu pas hier zien!