TomTom heeft een nieuwe markt ontdekt: vrouwen. Speciaal voor vrouwen komt er deze maand een “vrouwen TomTom” op de markt. Op de TomTom zitten knoppen die vrouwen helpen om dingen te doen die ze heel leuk vinden. Bijvoorbeeld de “shop till you drop” knop die vrouwen de weg wijst naar winkels. Maar ook de knop “places to be seen” zal populair worden. Druk op de knop en je wordt gebracht naar plekken waar het leuk is om gezien te worden.
De TomTom gaat de White Pearl heten en heeft ingebouwde functies die vrouwen “met typische rijproblemen” helpen. Zo is er extra aandacht voor het “vasthouden van de correcte rijbaan”. Vrouwen zouden daar veel moeite mee hebben. Ook zijn er speciale waarschuwingssignalen indien de vrouw te lang in een linker baan blijft rijden, zo stellen insiders. De TomTom White Pearl gaat 199 euro kosten.
Een analist stelde dat vooral mannen blij zullen zijn met het apparaat omdat ze zich minder zullen ergeren aan vrouwen in het verkeer. Met dank aan TomTom.
(Het lijkt wel een 1 april grap!!)